Ugasimo nasilje

Hrvatski u školi

Institut za jezik i jezikoslovlje

elektire

Hrvatska udruga za disleksiju

ADHD

PETZANET

Dabar

eMatica

Ispis statistike od 6. 5. 2011.

Ukupno: 591975

U skladu sa Zakonom o zaštiti osobnih podataka na školskom webu ne objavljujemo osobne podatke i fotografije učenika, osim uz pismenu suglasnost roditelja.

iva.naranda@skole.hr

RAZLIČAK

Znate li zašto se naš list zove Različak?

THE BUZZ

ŠKOLSKA UČILICA

PROMETNA UČILICA

HRABRI TELEFON

"Trebaš pomoć i podršku? Događa ti se nešto loše u obitelji ili školi, a čini ti se da se nemaš kome povjeriti? Hrabri telefon pomoć i podršku nudi i putem CHAT-a svakim radnim danom od 15 do 18 sati.

Razgovor sa savjetovateljem Hrabrog telefona je potpuno anoniman te je dostupan putem web stranice www.hrabritelefon.hr.

Nemoj šutjeti o tome, potraži pomoć !"

Događanja u našoj školi i obavijesti

TERENSKA NASTAVA - MATURALAC

5. - 7. rujan 2012.

8.a i 8.b

CRES

TERENSKA NASTAVA

Maturalac

Početak ove nove školske godine bio je odličan. Imali smo tjedan dana „produžene“ praznike. Maturalac mi je bio nezaboravna avantura.

U srijedu, 5. Rujna u 6 sati, 8.a i 8.b zajedno s učiteljicama okupili smo se ispred naše škole. Strpali smo putne torbe u predviđeno mjesto, pozdravili se s roditeljima, smjestili se u autobus i krenuli. Veći dio puta nisam se obazirala gdje se nalazimo zato što sam igrala karte s prijateljima, slušala glazbu ili spavala. Počela sam obraćati pozornost na mjesta kroz koja putujemo tek kada smo stigli na more. Svi smo se divili kako su mjesta bila lijepa. Meni se najviše svidjela Opatija. Svidjela mi se zato što je prepuna lijepih kuća, ima prelijepe plaže i puna je zelenila. Tako smo se vozili sve do odredišta gdje smo čekali trajekt. Dok smo čekali brod, neki su išli na WC, neki su jeli, a neki su gledali kako se trajekt približava. Kad smo se napokon ukrcali, svi smo otišli na najviši kat broda. Par minuta smo čekali da se pokrenemo i za to vrijeme smo hranili ribe. Pojele su hranu u samo par sekundi, a nama je to bilo smiješno. Bili smo sve bliže i bliže otoku Cresu. Već sam postala nestrpljiva. Napokon smo stigli na otok i počela je kiša. Uskim cestama putovali smo sve do mjesta Beli gdje smo posjetili „Eko-centar Beli“ koji govori o bjeloglavim supovima. Meni je prezentacija bila zanimljiva i supovi su mi se svidjeli. Također su mi se svidjele igrice labirinta. Iako mi je bilo lijepo, jedva sam dočekala da dođemo u hotel. Kad smo napokon stigli u hotel svatko je dobio svoju sobu. Čim smo ušli u sobu samo sam zinula i nastavila buljiti. Soba je bila prelijepa. Imala je dvije sobe koje su zapravo spojene. Dole je  bio jedan bračni krevet, a gore isto takav. Stepenice su bile čudne i teško se po njima hodalo. Čim smo se smjestili, otišli smo na ručak. Kad smo se najeli, brzo smo obukli kupaće kostime i otišli na plažu. Plaža je bila lijepa, ali u moru je bilo ježinaca. Nakon što smo se iskupali,  otišli smo na večeru, a kasnije u šetnju. Sobu smo djelile Iva, Matea, Barbara i ja. Nismo išle spavati sve do 4 ujutro.  Pričale smo o raznim stvarima i smijale se. Drugi dan smo ustali u 7, otišli na doručak, autobusom otišli do otoka Lošinja, a onda brodom do Suska. Susak je mali otok s lijepom plažom gdje moraš daleko hodati u vodi da bi ti bila do struka, s neljubaznim trgovcima u siromašnom dućanu i simpatičnim kafićima s lošom kavom. Na povratku svi smo izbacili noge kroz ogradu na brodiću i veliki valovi su nas potpuno smočili. U hotel smo stigli na ručak i kasnije otišli na plažu. Nakon toga smo otišli na večeru. Poslije večere smo imali nešto poput zabave u predsjedničkom apartmanu kod naših cura. Dobro smo se nasmijali i naigrali. Kada smo se vratili u naše sobe, prvo smo se presvukli. Zatim smo trčali jedni drugima u sobe dok učiteljice nisu vidjele. Nas 4 cure iz naše sobe ušuljale smo se u sobu kod dečki. Tamo smo se razgovarali kad ono razrednica na vratima. Barbaru i Mateu su zatvorili na balkon, a Ivu i mene u kupaonu. Čim je učiteljica otišla, pobjegle smo natrag u našu sobu. Sve je bilo normalno dok nije ušla brza stonoga i pobjegla pod krevet. Ja sam sjela na torbu i stonoga je brzo krenula prema meni, ja sam uzela patiku i uz tračak oklijevanja zagazila ju. Nakon toga se nismo dole na krevetu usudile spavati, pa smo sve 4 gore zaspale. Ujutro smo doručkovali i odvezli se do uvale na plažu. Plaža je bila prelijepa, ali voda ledena. U hotel smo došli na ručak i krenuli kući. U autobusu smo tako glasno pjevali da su zbog nas i učiteljice zaplesale. Kada smo došli u Čakovec bili smo sretni jer smo kod kuće.

Maturalac je trajao kratko, ali i dalje je bio nezaboravna avantura i uvijek bih je mogla ponoviti!

Ilijana Jazvić, 8.b

Moje putovanje

„Stigli smo"- to su bile riječi koje su žamorile autobusom i natjerale me da pogledam kroz prozor. Vidjela sam da nas okružuju kamenje, velika stabla, maline, more, šume i brda.

Prvo odredište bilo je mjesto Beli na otoku Cresu. Pred ulaz u grad jasno su se mogli vidjeti ostatci zidina još od Prvog svjetskog rata koje su štitile grad od neprijatelja. Kako smo koračali prema eko-centru, osjetila sam onaj miris, miris mora i vazdazelenih šuma. Posjetivši „Eko-centar Beli“ mnogo sam toga naučila o bjeloglavim supovima. Naravno, imala sam priliku vidjeti te ogromne ptice. Danas su te životinje zaštićene zbog ugroženosti i upravo je zato osmišljen taj centar- da pomogne supovima koji se nađu u nekoj smrtnoj situaciji. Oni vode brigu o njima te ih uče kako se kako se izboriti za hranu tako da kasnije kad napuste centar se mogu snalaziti u divljini. Nakon posjeta eko-centra, otišli smo u samo „srce“ grada. Nekoć je u Belom živjelo oko stotinjak ili čak i više stanovnika, a danas ih ima samo oko tridesetak. Gradić je smješten na brdu, a skoro su sve kućice kamene. Kroz te kućice prostiru se male uske kamene ulice. Tamo smo mogli vidjeti crkvu i ostale građevine iz daleke povijesti. Ispod mjesta nalazi se Luka Beli. Cijelo mjesto djeluje mirno i spokojno, vjerojatno zbog ljepote kućica i centra gradića. Sunce je bilo u zenitu kad smo prolazili ulicama gradića pa smo jedva čekali da se osvježimo u moru.

Sljedeći dan uputili smo se na otok Susak koji se nalazi preko otoka Lošinja. Brodicom iz Malog Lošinja krenuli smo prema otoku koji je nastao na vapnenačkoj podlozi, stoga je nazvan „otok od pijeska“. Iako je otok poprilično velik, samo je mjesto Susak naseljeno. Otok ima zanimljivu povijest i geološku razliku od ostalih otoka. Nakon Drugog svjetskog rata na cijelom Susku ima do 100 stanovnika jer se većina iselila za vrijeme rata. Tamo smo zaista uživali i lijepo se proveli.

Svemu dođe kraj te tako i našem putovanju. Sutradan smo krenuli iz Martinšćice- mjesta gdje smo bili smješteni prema Čakovcu. Ovo će mi putovanje zasigurno ostati u sjećanju.

Lucija Dania, 8.a

Maturalac

Došao je i taj dan, početak školske godine, no ovaj početak bio je poseban, poseban po tome što smo išli na maturalac. Krenuli smo prema otoku Cresu s velikom nestrpljivošću i radošću.

Putovali smo autobusom do Brestove gdje smo dalje vožnju nastavili sa poznatim brodom Jadrolinijom. Na brodu je bila vesela i ugodna atmosfera. Vjetar je puhao i vijorio mi kosom. Uživala sam sjedeći i gledajući beskrajno plavo more, koje se pjenilo i zapljuskivalo. Taj prizor me veoma oduševio. Konačno smo stigli na otok Cres. Tamo smo posjetili Eko centar „Beli“, gdje smo doznali puno zanimljivih informacija o bjeloglavim supovima. Saznali smo o njihovom načinu života, o porijeklu i razmnožavanju. Spavali smo u prekrasnom hotelu „Zlatni lav“, koji se nalazio blizu mora.

Drugi dan otišli smo malim brodićem do prekrasnog i jedinstvenog otočića Suska. Jedinstven je po tome što ima jednu od najljepših pješčanih plaža u Hrvatskoj. Uživala sam kupajući se u čistoj, toploj, „čarobnoj“ morskoj vodi. Posjet tom otoku me oduševio i ostala sam bez riječi. Nakon kupanja krenuli smo natrag na otok Cres.

Zadnji dan smo svi već bili pomalo umorni, ali i sretni što se vraćamo kući. Putem kući pjevali smo pjesme i uživali. Odlično smo se proveli na maturalcu. Vidjeli smo puno toga i doznali puno informacija. Ovaj maturalac ostat će mi u dugom, lijepom sjećanju.

Martina Dobrovoljec, 8.b

TERENSKA_NASTAVA_CRES.doc (182.00 KB)

objavio: Iva Naranđa Snježana Odak-Hrkač Julijana Marđetko   datum: 24. 9. 2012.

DOGAĐANJA U NAŠOJ ŠKOLI  U PRETHODNIM ŠKOLSKIM GODINAMA MOŽETE PRONAĆI U ARHIVI NAŠIH VIJESTI.

e-dnevnik za učenike

2023./2024.

UDŽBENICI 2023-24

PRVI RAZREDI:

POPIS UDŽBENIKA I DODATNIH MATERIJALA (31.8.2023.)

Javni poziv - izleti

Office 365

MS Office 365

Besplatna Office365 usluga i alati koji omogućuju suradnju i komunikaciju između svih sudionika u obrazovnom sustavu.

Korisnici koji su prethodno aktivirali svoje račune putem ove stranice mogu direktno do svojih računa putem stranice portal.office.com.

UPISI U SŠ

Sve informacije i obavijesti o upisima u srednje škole možete pratiti ovdje: