2021-11-10 15:29:33

Učiteljice Nataša Magdalenić i Iva Naranđa nagrađene za najbolji rad na CARNET-ovoj konferenciji za korisnike CUC 2021

Rad Zelena informacijska tehnologija u službi održivog razvoja proglašen je najboljim od svih prispjelih konferencijskih radova na CUC 2021: Nove prilike. Autorice rada su učiteljice informatike Nataša Magdalenić iz OŠ Stjepana Radića Bibinje i Iva Naranđa iz II. osnovne škole Čakovec. Autorice rada su uz priznanja dobile i vrijedne nagrade.

CARNET-ova 23. konferencija za korisnike ove se godine održavala pod nazivom “CUC 2021: Nove prilike” od 27. do 29. listopada u Konvencijskom centru Šibenik. Tim događajem Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNET ujedno je obilježila 30 godina uspješnog djelovanja u poticanju primjene informacijsko-komunikacijske tehnologije u obrazovanju. Program je bio fokusiran na teme vezane uz prilike koje pruža informacijsko-komunikacijska tehnologija. Ove godine prvi puta konferencija je obrađivala i temu održivog razvoja, odnosno primjene tehnologije za zeleni i održivi razvoj u školi. Autorski radovi automatski su ušli u izbor najboljeg rada kojeg odabiru članovi Programskog odbora.

Rad Zelena informacijska tehnologija u službi održivog razvoja proglašen je najboljim od svih prispjelih konferencijskih radova na CUC 2021: Nove prilike. Autorice rada su učiteljice informatike Nataša Magdalenić iz OŠ Stjepana Radića Bibinje i Iva Naranđa iz II. osnovne škole Čakovec. Autorice rada su uz priznanja dobile i vrijedne nagrade.

U radu Zelena informacijska tehnologija u službi održivog razvoja govori se o pojmu zelene informacijske tehnologije, razlozima zašto razmišljati „zeleno“ i u području primjene informacijsko-komunikacijske tehnologije te je prikazan dio rezultata istraživanja čiji je cilj bio saznati stupanj informiranosti o zelenom IT-u i primjeni osnovnih koncepata zelenog IT-a u svakodnevnom radu u školama Republike Hrvatske. Optimalna primjena informacijsko-komunikacijske tehnologije je neposredno povezana s održivim razvojem i očuvanjem planeta Zemlje za buduće generacije, a svojim ponašanjem svaki korisnik informacijsko-komunikacijske tehnologije svjesno ili nesvjesno utječe na to.


II. osnovna škola Čakovec