Ove godine natjecanje iz informatike i računalnog razmišljanja Dabar slavilo je desetu godišnjicu u Hrvatskoj, a II. osnovna škola Čakovec deveti je put zaredom sudjelovala u Dabru. Naši učenici sudjelovali su u tri kategorije natjecanja za osnovne škole, MiliDabar za učenike 3. i 4. razreda, KiloDabar za učenike 5. i 6. razreda i MegaDabar za učenike 7. i 8. razreda. Iz II. osnovne škole Čakovec u natjecanju je sudjelovalo 93 učenika, a među 10 % najboljih u Hrvatskoj plasiralo se njih 26. U kategoriji MiliDabar među 10 % najboljih u Hrvatskoj plasiralo se šest učenika četvrtoga razreda, u kategoriji KiloDabar dvanaest učenika (od toga četiri učenika petoga razreda i osam učenika šestoga razreda), a u kategoriji MegaDabar osam učenika (od toga četiri učenika sedmoga razreda i četiri učenika osmoga razreda). Učenike su za natjecanje pripremale učiteljice Iva Naranđa (četvrti, peti, šesti, 8. b i 8. c razred) i Rea Guterman (8. a razred).
Svi sudionici mogu u sustavu Loomen preuzeti svoje diplome za sudjelovanje, a učenici koji su među 10 % najboljih mogu preuzeti diplome za svoj izniman uspjeh. Nakon preuzimanja diplome, izdat će im se i posebna značka.
Zahvaljujemo svim učenicima na sudjelovanju na 10. jubilarnom izazovu Dabar @ucitelji.hr 2025 jer je bitan svaki učenik i svaka minuta koju su utrošili na logičko razmišljanje. Čestitamo im na tome što su prihvatili izazov i sudjelovali. Posebne čestitke učenicima koji su se plasirali među najbolje!
Hrvatska, kao punopravna članica međunarodne inicijative Bebras (Dabar), desetu godinu zaredom organizirala je izazov iz informatike i računalnog razmišljanja Dabar @ucitelji.hr koji promiče informatiku i računalno razmišljanje među učiteljima, učenicima i u široj javnosti. Natjecanje se održalo u organizaciji udruge Suradnici u učenju uz podršku Hrvatskog saveza informatičara, Visokog učilišta Algebra i CARNET-a, a pod pokroviteljstvom Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih. U natjecanju Dabar 2025. godine sudjelovalo je 48.036 učenica i učenika iz cijele Hrvatske.
