U okviru programa GLOBE u nastavi Geografije sedmih razreda provode se aktivnosti o održivom razvoju te globalnim promjenama koje uzrokuju ljudske djelatnosti i prirodne pojave.
Ove godine provodimo projekt u integraciji nastave Geografije, GLOBE programa i Hrvatskog jezika kojim želimo učenicima podići razinu svijesti o važnosti vode na Zemlji.
Učenici sedmih razreda su u nastavi Geografije primijenili ishode GLOBE programa i objasnili raspodjelu i kruženje vode na Zemlji te njezinu važnost za život. Učenici 7. a razreda istraživali su raspodjelu i kruženje vode na Zemlji. Praktičnim radom u obliku 3D plakata prikazali su proces kruženja vode u prirodi. Usvojili su pojmove kondenzacija, transpiracija, oborine, površinsko otjecanje vode i otjecanje vode u podzemlju.
Radom u skupinama učenici 7. a, 7. b i 7. c razreda razvijali su istraživačke vještine i vještine prikaza hidrološkog procesa. Analizom grafičkih priloga te 3D prikaza opisivali su osnovne pojavne oblike vode na Zemlji te uspoređivali zastupljenost slane i slatke vode na Zemlji.
Na temelju iskustva i izlaganja voditeljice Biljane Forgač, u razgovoru s ostalim učenicima objasnili su značaj vode za život čovjeka i održivi razvoj te istražili mogućnosti vlastitog doprinosa u racionalnom korištenju vode u domaćinstvu pomoću problemskog zadatka koliko se vode troši u njihovom kućanstvu.
Biljana Forgač