II. osnovna škola Čakovec na inicijativu učiteljice informatike Ive Naranđe drugi put se pridružila projektu Coding for Climate koji učenicima diljem svijeta pruža iskustvo globalne suradnje. Sudjelujući u projektu Coding for Climate, učenici koriste vještine rješavanja problema, računalnoga razmišljanja, kreativnosti i digitalne pismenosti za stvaranje rješenja za naš planet. U projektu Coding for Climate sudjeluju učenici iz više od 100 zemalja i udružuju se kako bi izgradili vještine, razmijenili ideje i koristili programiranje za naš planet i njegove ljude. Škole mogu odabrati ligu, ovisno o tome hoće li se pojedini razredi baviti oceanima, energijom, vodom ili kopnom. Nadalje, škole mogu odabrati između više alata koje će koristiti za rad na rješenjima za globalni problem koji su prepoznali. Projekt je namijenjen svim dobnim skupinama, a na učiteljima je da s učenicima odaberu temu i alat koji će koristiti.
Projekt Coding for Climate pokrenula je organizacija Take Action Global i EarthDay.org i ove se godine provodio od 17. ožujka do 27. travnja. Sudjelovanje je besplatno, a iz II. osnovne škole Čakovec ove su godine u projektu Coding for Climate sudjelovali učenici četvrtoga razreda, u sklopu izborne nastave Informatike.
Projekt se provodio u tri faze djelovanja, prema uputama organizatora. Učenici su najprije upoznati s temama klimatske promjene, suša i nedostatak vode, krčenje šuma, zagađenje i gubitak bioraznolikosti. Zatim smo odabrali ligu u kojoj ćemo sudjelovati (Ocean League) i proveli aktivnost prema priručniku MakeCode: Arcade koji su pripremili organizatori projekta. Učenici su upoznali elemente igre i Microsoft MakeCode: Arcade i zatim korak po korak izradili igru Erosion Evasion. Pri kraju projekta naši su učenici pogledali neka rješenja koja su napravili učenici diljem svijeta.