Datum objave: 9. rujna 2024.

Novi eTwinning projekt: SUSTAINABLE

SUSTAINABLE:

Sparking Understanding of SDGs Through AI and Novel Approaches in Balanced Learning Environments

 

 

U eri koju pokreće umjetna inteligencija, učitelji bi trebali usvojiti inovativne obrazovne strategije za poučavanje korištenja i etike umjetne inteligencije kroz izazove stvarnog svijeta, kao što je održivost. Cilj projekta je osnažiti učitelje ovim strategijama i vrhunskim digitalnim alatima i alatima umjetne inteligencije kako bi unaprijedili digitalne kompetencije učenika dok istražuju 17 ciljeva održivog razvoja (SDG). Svaki mjesec, temeljeno na novoj metodi poučavanja (projektno učenje, istraživačko učenje, personalizirano učenje, iskustveno učenje, suradničko učenje, obrnuta učionica, učenje temeljeno na igrama, pripovijedanje priča i Sokratovi seminari), učenici će provoditi aktivnosti koristeći digitalne i UI alate povezane s jednim od 17 globalnih ciljeva i odgovarajućim međunarodnim/svjetskim danom. Projekt se temelji na tri osi: održivost, inovativno učenje i tehnologije u nastajanju.

Integriranjem novih tehnologija u učionicu, učitelji će stvoriti zanimljive, interaktivne aktivnosti koje ne samo da potiču digitalnu pismenost, već i produbljuju razumijevanje učenika o globalnim izazovima. Putem platformi vođenih umjetnom inteligencijom i suradničkih digitalnih alata, učenici će razvijati kritičko razmišljanje, rješavanje problema i komunikacijske vještine, pridonoseći smislenim raspravama o održivosti i globalnom građanstvu.

Ideja ovog projekta temelji se na ESEP online tečaju „Unlocking the power of teachers’ digital competence: Innovative teaching and learning strategies“.

II. osnovnu školu Čakovec u projekt je uključila učiteljica informatike Iva Naranđa. U ovom projektu sudjelovat će polaznici izvannastavne aktivnosti Informatika+ i učenici osmog razreda koji polaze izbornu nastavu Informatike.

ESEP

eTwinning project SUSTAINABLE - poster
Skip to content