U travnju su glavne projektne aktivnosti bile povezane s globalnim ciljem održivoga razvoja 13: Zaštita klime. Povodom Dana planeta Zemlje učenici su najprije pogledali dva videa kako bi bolje razumjeli temu, a zatim su radili na suradničkoj aktivnosti s eTwinning partnerima koja se sastojala od dva dijela. Jedan dio zadatka bilo je stvaranje slike planeta Zemlje pod utjecajem klimatskih promjena pomoću alata generativne umjetne inteligencije po vlastitom izboru, koju će vršnjaci iz druge države koristiti u daljnjem radu na izradi zajedničkog videa. Drugi dio zadatka bilo je osmišljavanje poruke s pozivom na klimatsku akciju i stvaranje videoporuke pomoću alata ChatterPix Kids uz korištenje slike koju su generirali učenici iz partnerske škole. Kada svi projektni partneri završe svoj rad, videoporuke će se povezati u jedan video koji će sadržavati sve poruke za borbu protiv klimatskih promjena koje su kreirali učenici iz svih škola sudionica eTwinning projekta SUSTAINABLE: Sparking Understanding of SDGs Through AI and Novel Approaches in Balanced Learning Environments. Obrazovni ciljevi ove aktivnosti bili su učenje uporabe alata umjetne inteligencije za generiranje slika te poboljšavanje sposobnosti učenika za kreativnu i učinkovitu izradu digitalnog sadržaja koristeći ChatterPix Kids aplikaciju.
Uz obilježavanje Dana planeta Zemlje prikladno je uređen pano u informatičkoj učionici, a u navedenim aktivnostima sudjelovali su učenici osmoga razreda u sklopu izborne nastave Informatike i polaznici izvannastavne aktivnosti Informatika+.
Tijekom travnja učenici osmoga razreda sudjelovali su i u suradničkoj aktivnosti vezanoj uz priču koju su škole započele stvarati u siječnju 2025. i koja je povezana s globalnim ciljem održivoga razvoja 3: Zdravlje i blagostanje. Za temu priče škole su odabrale život ljudi s autizmom. Sada je priča dovršena i preostalo je osmisliti i odabrati naslov priče. Učenici su najprije pročitali priču i zatim predložili nekoliko naslova od kojih smo izabrali jedan i dodali ga na Twinspace forum kako bi sudjelovali u izboru konačnoga naslova priče. Nadalje, učenici su sudjelovali u raspravi na Twinspace forumu i napisali svoja razmišljanja o navedenoj priči. Učenici su pogledali objave na Twinspaceu i napisali svoje komentare na pojedine aktivnosti. Kako bi se na zabavan način provjerilo koliko su učenici upamtili sadržaj priče, odigrane su dvije virtualne igre koje su pripremili partneri u alatima Blooket i Genially, a koje su sadržajno vezane uz priču.
Više o eTwinning projektu SUSTAINABLE: Sparking Understanding of SDGs Through AI and Novel Approaches in Balanced Learning Environments možete pogledati na poveznici.