Dan sigurnijeg interneta – Space Shelter

Učenici osmoga razreda na prijedlog eTwinning partnera iz Grčke sudjelovali su u aktivnosti Space Shelter. Pomoću ove  interaktivne i edukativne virtualne igre koja promiče digitalnu sigurnost, odgovorno korištenje interneta i kritičko razmišljanje učenici su na zanimljiv način naučili više o tome kako biti sigurniji na internetu. Aktivnost je provedena na nastavi Informatike pod vodstvom...

Međunarodni dan dobrobiti uma i tijela

Tijekom siječnja 2025. projektne aktivnosti bile su povezane s obilježavanjem Međunarodnog dana dobrobiti uma i tijela (International Mind-Body Wellness Day) i globalnim ciljem održivoga razvoja 3: Zdravlje i blagostanje. Međunarodni dan dobrobiti uma i tijela obilježava se svake godine 3. siječnja kako bi se naglasila važnost održavanja uravnotežene veze između mentalnoga i tjelesnoga zdravlja....

Božićne i novogodišnje čestitke

Putem TwinSpacea u našu su školu pristigle brojne čestitke iz partnerskih škola diljem Europe. Čestitke pristižu svakodnevno, a iz dosad dobivenih odabrane su neke koje su izložene na panou u informatičkoj učionici. Sve čestitke eTwinning partneri dijele na Padletu na kojem se prikuplja kolekcija čestitki iz svih škola sudionica eTwinning projekta SUSTAINABLE: Sparking Understanding of SDGs...

Međunarodni dan osoba s invaliditetom – micro:bit i mBot

Povodom Međunarodnoga dana osoba s invaliditetom, koji se obilježava 3. prosinca, povezanim s globalnim ciljem 10: Smanjenje nejednakosti, pod vodstvom učiteljice Ive Naranđe provedene su aktivnosti s učenicima osmoga razreda i polaznicima izvannastavne aktivnosti Informatika+. Cilj je bio razumjeti izazove s kojima se suočavaju osobe s invaliditetom i shvatiti da tehnologija može poboljšati...

E-knjiga „Mir i pravda u svijetu“ i oblak riječi

Povodom Svjetskog dana znanosti za mir i razvoj, koji se obilježava 10. studenoga, tijekom mjeseca studenoga 2024. s eTwinning partnerima surađivali smo na izradi e-knjige „Mir i pravda u svijetu“ (Peace and Justice in the World) i kreiranju oblaka riječi o miru i pravdi. Ova aktivnost povezana je s globalnim ciljem 16: Mir, pravda i snažne institucije, a realizirana je pomoću Sokratovog...

Virtualni susret

U utorak, 26. studenoga 2024. putem TwinSpace Online meetingsa održan je virtualni susret za učenike sudionike eTwinning projekta SUSTAINABLE: Sparking Understanding of SDGs Through AI and Novel Approaches in Balanced Learning Environments u kojem je sudjelovalo osamnaest partnera s oko 180 učenika iz osam država (Grčke, Turske, Hrvatske, Portugala, Španjolske, Rumunjske, Poljske i Litve). Iz...

E-knjiga Važnost kvalitetnog obrazovanja diljem svijeta

U sklopu eTwinning projekta SUSTAINABLE: Sparking Understanding of SDGs Through AI and Novel Approaches in Balanced Learning Environments škole će svaki mjesec provoditi aktivnosti temeljene na drugoj metodi poučavanja povezane s jednim od 17 globalnih ciljeva održivog razvoja i odgovarajućim međunarodnim ili svjetskim danom koristeći digitalne alate i alate umjetne inteligencije (UI alate)....

Moonhack

Moonhack je godišnji globalni online izazov kodiranja koji je kreirao Code Club Australia, a koji je ove godine okupljao učenike iz cijelog svijeta u tri tjedna kodiranja i održavao se od 14. do 31. listopada 2024. Ovogodišnja tema je Ublažavanje klimatskih promjena!. Moonhack prepoznaje kako mladi ljudi mogu pozitivno utjecati na usporavanje klimatskih promjena, a projekti kodiranja koriste se...

Global Goals Week 20. – 29. rujna 2024.

U sklopu eTwinning projekta SUSTAINABLE učenici su upoznati s globalnim ciljevima održivoga razvoja, Aktivnost je provedena u tri koraka: gledanje uvodnog videa UN Sustainable Development Goals - Overview, čitanje stripa o 17 ciljeva održivoga razvoja i igranje SDG kviza. Kako bi se učenicima predstavio novi eTwinning projekt, uređen je pano u učionici Informatike na kojem su istaknute projektne...

Novi eTwinning projekt: SUSTAINABLE

SUSTAINABLE: Sparking Understanding of SDGs Through AI and Novel Approaches in Balanced Learning Environments    U eri koju pokreće umjetna inteligencija učitelji bi trebali usvojiti inovativne obrazovne strategije za poučavanje korištenja i etike umjetne inteligencije kroz izazove stvarnoga svijeta, kao što je održivost. Cilj projekta je osnažiti učitelje ovim strategijama i vrhunskim...

Skip to content