preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:

Hrvatski u školi

Institut za jezik i jezikoslovlje

elektire

Hrvatska udruga za disleksiju

ADHD

PETZANET

Nakladnici
udžbenici
 • ŠKOLSKA KNJIGA
 • PROFIL
 • ALFA
 • SYSPRINT

KVIZ

U skladu sa Zakonom o zaštiti osobnih podataka na školskom webu ne objavljujemo osobne podatke i fotografije učenika, osim uz pismenu suglasnost roditelja.

 

iva.naranda@skole.hr

 
 

RAZLIČAK

Znate li zašto se naš list zove Različak?

THE BUZZ

ŠKOLSKA UČILICA

PROMETNA UČILICA

HRABRI TELEFON

HRABRI TELEFON

"Trebaš pomoć i podršku? Događa ti se nešto loše u obitelji ili školi, a čini ti se da se nemaš kome povjeriti? Hrabri telefon pomoć i podršku nudi i putem CHAT-a svakim radnim danom od 15 do 18 sati.


Razgovor sa savjetovateljem Hrabrog telefona je potpuno anoniman te je dostupan putem web stranice www.hrabritelefon.hr.


Nemoj šutjeti o tome, potraži pomoć !"
   

Kutak za učitelje

ULOGA UČITELJA U ZAŠTITI DJECE PRI KORIŠTENJU INTERNETA

     Pravilnom i pravodobnom edukacijom djeca se mogu zaštititi od opasnosti interneta. U toj edukaciji ključnu ulogu imaju roditelji i učitelji. Kako bi djeca stekla neovisnost u korištenju interneta, trebaju razviti strategije koje im omogućuju prepoznavanje opasnosti, te steći vještine kako bi se mogli nositi s rizičnim situacijama na koje mogu naići na internetu. Edukacija, razgovor i nadgledanje djece od neprocjenjive su važnosti za razvijanje prikladna ponašanja.

Što mogu napraviti učitelji i roditelji kako bi pripremili djecu za sigurnije korištenje interneta?

a) Edukacija: u školi organizirati edukaciju o korištenju interneta na siguran i odgovoran način (može se realizirati na nastavi informatike). Djeci se može ponuditi i uključivanje u programe edukacija informatičkih učilišta.
b) Softverska rješenja: kompjutorski programi zaštite koji filtriraju i blokiraju neprikladne internet poruke (no takvi programi ne pružaju konačno rješenje).
c) Razviti mehanizme za filtriranje i blokiranje unutar ponašanja djece kako bi izgradili učinkovite strategije donošenja odluka i razvili kritičku medijsku pismenost.
d) Kod djece razvijati osobnu odgovornost za ispravno i pogrešno te promijeniti uvjerenje kako je neko ponašanje "ispravno i pogrešno" samo kad se može otkriti.
e) Računala postaviti na lako vidljivim mjestima. Nadgledati pristup internetu, sve dok se ne pokaže kako su djeca spremna suočiti se s opasnostima koje prijete u tom okruženju te odgovarajuće reagirati.


Što može upućivati na to da je dijete uključeno u neprikladne aktivnosti putem virtualne komunikacije ?

     U većini slučajeva djeca komuniciraju u svijetu s kojim učitelji i roditelji nisu u kontaktu, a često o tome znaju manje od njih.
     Djeca koja osjećaju da im prijatelji i roditelji ne pružaju podršku i socijalnu interakciju kakvu trebaju, češće su posjetitelji web-stranica neprimjerenog sadržaja i rizičniji su za zlostavljanje drugih učenika putem interneta. Za djecu koja u stvarnom svijetu nemaju odnos ispunjen ljubavlju s brižnim odraslima i zdrave odnose s vršnjacima, vjerojatnije je da će biti kako počinitelji tako i žrtve u virtualnom svijetu. Najveći rizik da postanu dijelom neprikladnih virtualnih aktivnosti izražen je kod učenika za koje se smatra da su u rizičnoj skupini kad su posrijedi ostali problemi u ponašanju. Veća je mogućnost da će učenik koji se ne osjeća dijelom školske zajednice tražiti online zajednicu koja može iskoristiti njegovu usamljenost i osjećaj disfunkcionalnosti. Pomaganje učenicima da se osjećaju povezanima i voljenima u domu, školi i među vršnjacima još je važnije ako znamo da ih izostanak povezanosti i brige čini rizičnim i za cyberbullying.


Prevencija nasilja preko interneta:
     Za uspješnu prevenciju važno je da učitelji, roditelji i učenici postanu svijesni problema cyberbullyinga. Bitno je da roditelji i učitelji razgovaraju s učenicima o tom obliku nasilja. Potrebno je nadgledati učeničko korištenje računala. Metode prevencije zlostavljanja putem interneta vrlo su slične metodama prevencije međuvršnjačkog nasilja u svakodnevnim situacijama.

 




e-Dnevnik

e-Dnevnik

e-dnevnik za učenike


Edmodo

Edmodo


UDŽBENICI 2017-18

Popis udžbenika za šk. god. 2017./2018. jednak je popisu za 2014./2015.

Udžbenike po posebnom programu naručuju samo roditelji učenika koji imaju rješenje za rad po prilagođenom programu.

U šk. god. 2017./2018. povijesni atlas ne ubraja se u obavezne nastavne materijale.

OBAVIJEST RODITELJIMA:

Potrebno je kupiti radne bilježnice prema popisu u prilogu, udžbenike dobivate u školi.

Učenici prvih razreda udžbenike će dobiti prvi nastavni dan u školi.

 


Raspored sati

 

Oznaka eSigurnosti


eTwinning

E-MAIL ADRESA

ured@os-druga-ck.skole.hr

E-MAIL
 


UPISI U SŠ

upisi


Oglasna ploča - RSS

ODRŽIVA ENERGIJA

PREGLED AKTIVNOSTI

PROGRAMIRANJE

EUROPSKI TJEDAN PROGRAMIRANJA


PROJEKT ŠAFRAN

PROJEKT ŠAFRAN - THE CROCUS PROJECT


WWF

WWF


FOREST - ŠUMA


CARNet vijesti - RSS

Kalendar
« Listopad 2017 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
Prikazani događaji


 

ENCIKLOPEDIJA


 

WIKIPEDIA NARODNE NOVINE


CARNet CERT - RSS

HIMNA NAŠE ŠKOLE

HIMNA

NASRED NAŠEG ČAKOVEČKOG JUGA
UZDIŽE SE OSNOVNA DRUGA

NAJLJEPŠA JE ŠKOLA
SVA U CVIJEĆU
SVAKOM DAJE I ZNANJE I SREĆU

NAJLJEPŠA JE ŠKOLA
SVA U CVIJEĆU
SVAKOM DAJE I ZNANJE I SREĆU

NAJJAČI SMO NAJBOLJI SMO
DRUGE NAŠE DJECA SVI SMO
PUNI ZNANJA PUNI SREĆE
ZAUSTAVIT NAS NITKO NEĆE

NAJJAČI SMO NAJBOLJI SMO
DRUGE NAŠE DJECA SVI SMO
PUNI ZNANJA PUNI SREĆE
ZAUSTAVIT NAS NITKO NEĆE

NAKON OSAM GODINA SREĆE
SVATKO SVOJIM PUTEM KREĆE
SJETIT ĆE SE JEDNOM STARIH DANA
I NAJLJEPŠIH ĐAČKIH USPOMENA

SJETIT ĆE SE JEDNOM STARIH DANA
I NAJLJEPŠIH ĐAČKIH USPOMENA

NAJJAČI SMO NAJBOLJI SMO
DRUGE NAŠE DJECA SVI SMO
PUNI ZNANJA PUNI SREĆE
ZAUSTAVIT NAS NITKO NEĆE

NAJJAČI SMO NAJBOLJI SMO
DRUGE NAŠE DJECA SVI SMO
PUNI ZNANJA PUNI SREĆE
ZAUSTAVIT NAS NITKO NEĆE

PUNI ZNANJA PUNI SREĆE
ZAUSTAVIT NAS NITKO NEĆE

Priloženi dokumenti:
Druga.wma


Korisni linkovi

Tražilica






preskoči na navigaciju